Äntligen löpning

Idag har varit en helt underbar sommardag! :D

Dagen började med tre timmar på stranden med kära I. Massa snacka och sol! Så jäkla härligt! Älskar sommaren :)

Sedan fikade vi ett gäng på stan, drack flera hinkar kaffe.

Nu på kvällen var jag äntligen ute och sprang igen! Halsen känns inte fullkomligt återställd, men helt okej. Så jag kunde inte vänta längre.
Det blev 4,5 km och jag klarade det på 25 min. Det är så himla roligt när man märker att konditionen har förbättrats. För ett halvår sedan hade jag inte ens orkat springa 3 km över huvud taget.

http://www.kaloritabell.com/kaloriforbrukning.html
Här räknade jag ut att jag förbrukat 330 kalorier på min runda, känns bra! :)

Det är så härligt att träna och jag mår tusen gånger bättre när jag gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0