Halsont

Jag har haft ont i halsen nu i tre dagar och det är så frustrerande! Vill bara ut och springa nu nu NU!

Men jag tänkte snällt vänta ut halsen!
Tror ganska så benhårt på det här med att inte träna när man känner sig sjuk (speciellt om det gäller halsont). Tror att det bara tar ännu längre tid att bli frisk om man inte låter kroppen vila och ta igen sig.

Fitness magazine har skrivit en artikel om det http://www.fitness-magazine.com/mars02/sjuk.html
Läs den och fundera en extra gång innan du ger dig iväg till gymmet eller ut i spåret nästa gång du känner dig krasslig.

Igår var i alla fall jag och mamma på stan och shoppade hela dagen. Så det blev åtminstone ungefär 5 timmars promenad igår. Känns ju lite bättre än att bara ligga hemma :)


Jag ska gå på stan lite idag med, har ett par ärenden att fixa. Solen skulle inte visa sig förrän i eftermidda. Men när den väl kommer så ska jag cykla till en kompis och ligga och pressa resten av dagen! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0