Träningsvärk

Det blir ingen träning alls idag, för jag har sån jävla träningsvärk! :P
Det var ganska så jobbigt att sätta sig ner på huk på jobbet igår kväll om man säger så! Framsida lår = aj!
Men det är gött att känna att träningen gett resultat! :)

Eftersom jag ska jobba ikväll med så struntar jag i att ge mig själv mer träningsvärk idag!
Men det blir fyra timmars springade runt på jobbet så lite kommer jag ändå röra på mig.

Har traskat runt på stan ett par timmar idag också, så det är i alla flal ingen stillasittande dag, vilket känns bra!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hejsan! Nyligen bestämde jag mig för att publicera Sverigs alla bloggar inom ämnet hälsa. Däribland ämnen såsom recept, näringslära, viktnedgång, träning, livsstil och sjukdomar. Eftersom din sida passar in där så skulle jag gärna se att du registrerade den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis är det helt gratis.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-03 @ 23:43:59
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0