Vänner och familj

Idag har det inte blivit någon träning eller målmedveten fysisk aktivitet alls!


Jag har som vanligt, när det blir så, lite ångest över det... Men samtidigt måste man ju såklart prioritera ibland!

Jag har spenderat hela dagen med en god vän som jag inte träffat på länge. Vi har legat ute i solen, ätit mat på stan, ätit glass och snackat hela dagen.

Tog även en tur i några olika butiker och jag fyndade en klänning på H&M för bara 100 spän, helt okej :)

När jag kom hem spenderade jag kvällen med grillning med familjen.

Efter det hade jag egentligen kunnat gett mig ut på en liten joggingtur, men jag valde att istället färga håret eftersom det verkligen behövdes och jag vill vara fin till helgen!

Allt handlar om val.. och idag valde jag helt enkelt bort att träna framför att umgås med vänner och familj, samt förändra utseendet på annat sätt än genom träning, nämligen att färga håret.. :P

Känner fortfarande av halsen också, så det var väll lika bra att det blev en vilodag
Vill bli helt frisk NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0