Mäta och väga



Shit vad jag längtar tills tisdag morgon! På tisdagar har jag nämligen mätning och invägning, och jag tror faktiskt det hänt lite den senaste veckan :)



   




        
  
bilder: google.com


Eftersom muskler väger mer än fett är det superviktigt att inte bara ställa sig på vågen. Då är det lätt att man blir besviken om den står still. Gräver man däremot fram måttnandet och mäter sig på de intressanta ställena, lär man märka att måtten minskat även om vågen kanske stått still.

Att bestämma en viss dag i veckan eller ett datum i månaden då man ska väga och mäta sig, håller man motivationen uppe lättare enligt mig :)

Kommentarer
Postat av: mens

Kolla in min blogg. Det står om samma sak som "mens.blogg.se" gjorde :)

2011-05-17 @ 18:49:25
URL: http://mensnu.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0