Cykling & kaloriräkning

Idag blev det ingen träning eftersom jag hade rätt mycket annat att göra hemma.
Cyklade ju dock till och från jobbet, vilket är ca 40 min sammanlagt, så det känns bra!

Dagens kost har sett ut så här:

Frukost
Havregrynsgröt med mjölk och äppelmos
1 skiva knäckebröd med keso

Mellanmål
1 Äpple

Lunch
Ugnsrostade potatisar, morötter och lök
Sej
Keso

Mellanmål
1 Banan

Efter jobbet-mål
250 gram kvarg blandat med
keso
hallon
(och fun light)

Kvällsmål
Fil med
banan och
fruktmüsli



För att få lite mer koll igen på om jag äter lagom har jag räknat alla kalorier idag, vilket resulterade i:
1807 kcal

Vilket är helt lagom!





Imorn ska jag till gymmet efter jobbet, ÄNTLIGEN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0