Hejdå plankan!




Japp tyvärr.. måste erkänna att efter detta uppehållet på lite drygt en vecka så har jag inte alls lust att börja med Plankan-varje-dag igen!

Helt enkelt för att jag inte tyckte det var kul!
Det kändes mer som ett tvång... och så vill jag inte att min träning ska kännas!


Det finns så mycket annan träning som jag älskar! Jag älskar promenader, jag älskar löpning, jag älskar styrketräning, och jag älskar magmaskinen på gymmet! :)  Så varför ska jag då göra nåt jag inte tycker om!?

Kan absolut tänka mig att göra plankan när jag ändå är på gymmet och tränar, men inte varje dag...

Nä jag satsar på det jag gillar istället, träning ska vara nåt kul och skönt och underbart!!!












Vilken träning tycker ni är allra underbarast? :)



Kommentarer
Postat av: victoria

Taack!! :) jag håller förresten med lite om plankan-utmaningen, så jag fortsätter också mer sådär ibland men inte varje-varje dag! Jag älskar Body Pump, Body Combat, Body Balance, Cirkel-/stationsträning, Yoga, Pilates & egen gymträning :D Även löpning, men pga. en hamstringskada kan jag inte springa så mycket alls nu.. :/ Kram på dig

2012-06-07 @ 23:40:42
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0