Ätarhelgen!




Omg vilken onyttig helg!!!

iihhh!

men jaja... jag tänker inte ha ångest för det. det var mitt eget val, och det var faktiskt jäkligt gott! det var kalas och mys, så jag körde på helt enkelt! :P

nu blir det stramare framöver!!



Ni kanske kan hitta lite inspiration i mitt strikta intag idag :P

Dagens käk har bestått i:


Frukost

Havregrynsgröt med mjölk, keso och äppelmos

1 ägg

= 373 kcal

 

Lunch

Vegetarisk biff, med lite pasta och massor av wookgrönsaker

= 347 kcal

 

Mellis

1 banan

= 116 kcal

 

Efter-jobbet mål

Lätt vaniljyoghurt, med en skivad banan, müsli och gojibär
En fralla med lätt philadelphia

= 472 kcal

 

Kvällsmål

2 kokta ägg
1 finn crisp

= 190 kcal

 

Tot = 1499 kcal





Och här kommer lite inspo till er, men framför allt mig själv efter denna helgen.. :P






















Oh yes we can!!!





Kommentarer
Postat av: katta

Va roligt!! :) Hoppas det smakar, du får återkomma om vad du tyckte! KRam

2012-05-14 @ 23:30:48
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0