Fitnessnudlar



Så vad tyckte jag om Fitnessnudlarna..?

Jag är lite kluven.. Inte lika gott som vanliga nudlar/pasta! Men definitivt ett bra alternativ om man vill dra ner på kalorierna! Eftersom de inte innehåller några kalorier alls! :)

Just nu väljer jag bort vanlig pasta! Meeen... Frågan är om jag inte hellre väljer att äta t.ex. broccoli istället för Fitnessnudlarna som alternativ till pastan... hm..

Broccolin innehåller ju lite mer kalorier än Fitnessnudlarna, men betydligt mindre än pasta! Och jag tror nog... att broccoli vinner över Fitnessnudlarna i smak!
Tror nog smaken gör det värt att få i sig några fler kalorier...


Har ni provat Fitnessnudlarna?
Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0