Kvällsjogg




Morrn!

Underbart väder idag också, wohoo :):)


Okej, ska börja med att erkänna att jag skippat plankan både i fredags och lördsdags. Priorieterade helt enkelt bort det för njutning i solen och lite senare kvällar.
Men idag kör jag igen!



I fredags hade jag vilodag från träning. Men var ute ungefär en timme och åkte long board på kvällen.

Fy fasen vad härligt det var i kvällssolen! :)





Måste säga att jag tror åka bräda är en sjukt bra version av "lightträning".
Suveränt sätt att träna upp balansen och alla småmuskler i fötterna!

Åk mer bräda! :)



Igårkväll var jag ute på en kvällsjogg, och kom hem vid tio-tiden. Också helt underbart! Svalt och skönt jämfört med under dagen.

Man kände sig också lite extra nyttig när man sprang förbi flera grupper med systemetkassar dinglande i händerna :P

Så här ser resultate från gårkvällens jogg ut:


 


Så himla skönt att ha kommit igång med löpningen igen! :)

Jag vill bli grym och springa en mil i sommar!! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0