Maten är faktiskt grunden!



Eftersom jag har fått tillbaka mitt jäkla halsont kan jag ju tyvärr inte skriva om någon underbar träning.

Däremot kan jag ju skriva vad jag ätit idag :)

Och maten är ju ändå faktiskt grunden till god hälsa!
Man kommer långt på att äta rätt!!



Idag har det blivit:

Frukost

Havregrynsgröt med mjölk, keso och äppelmos

1 ägg

= 373 kcal

 

Mellis 1
1 äpple
= 72 kcal

Lunch

Kycklingsallad, med lite pasta lite quorn och massa grönsaker

= 300 kcal

 

Mellis 2

Lite rester från lunchen

= 150 kcal

 

Efter-jobbet mål

Bananpannkaka med keso och hallon

= 313 kcal

 

Kvällsmål

Återstår att se.. Tror det blir ägg och finn crisp med philadelphia. Så gott!!! :)

 

 

Här kommer lite foodspo :P
















Yepp, we can do this!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0