Smaskens



Ingen träning idag, men däremot smaskens och bra mat :)


Frukost

Havregrynsgröt med mjölk, keso och äppelmos

1 ägg

= 356 kcal

 

Mellis 1

1 äpple

= 72 kcal

 

Lunch

Laxfilé med tomatsås, klyftpotatis och massa haricot verts

= 401 kcal kcal

 

Mellis 2

1 banan

= 116 kcal

 

Efter-jobbet mål

Blandning av vanilj yoghurt och kvarg

1 skivad banan

Müsli, klippta torkade aprikoser och gojibär

= 364 kcal

 

Kvällsmål

1 knäckebröd Wasa sport med keso och 2 skivade ägg med örtsalt

= 175 kcal

 

Tot = 1484 kcal



















Vill passa på att tipsa om den appen som jag använder varje dag för att räkna ut hur mycket jag stoppar i mig.
Den heter ShapeUp, och jag tycker verkligen den är hur bra som helst!

Den gör det så mycket mer motiverande och enklare att hålla koll på vad man stoppar i sig!

Hett tips :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0