Torsdag = vägning



Idag är det torsdag!! Som jag älskar torsdagar! Då är det nämligen vägning- och mätningsdag för min del :) Och då får man oftast sin belöning i vad siffrorna visar!

Idag blev det dock bara vägning!
Har mens denna veckan och känner mig uppblåst som en ballong! Därför ville jag inte ta några mått idag och riskera att bli besviken.. :P Väntar tills nästa torsdag.



Vågen gav mig i alla fall en belöning idag :)






Definitivt ingen spikrak väg nedåt! Men fortfarande nedåt :)







Woho, man blir så pepp när det går åt rätt håll!! :)


We can do this people!!




Kommentarer
Postat av: vic

bra jobbat, tjejen!



sv: eller hur :/ är du också sjuk nu? krya på dig också i så fall, och TACK :D bra tips där! kraam

2012-05-17 @ 12:10:14
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se
Postat av: nicole

Härligt med positiva resultat :D



Hur ser din deff ut? Är det en coachad deff eller på egen hand? Nyfiken :)

2012-05-17 @ 12:19:42
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com
Postat av: Lollo

vic:

tack! :)

ja, ont i halsen här med. men jag börjar också bli lite bättre, så kanske vågar mig på ett litet styrkepass igen snart :)



nicole:

ja det är ljuvligt :)

deffen är helt på egen hand, och är väll ganska klassisk. jag är inte jättekunnig inom träning och kost, men använder mig av det jag snappar upp här och var, och jag tycker det är väldigt intressant!

försöker kombinera både löpning och lite styrka varje vecka. Vad gäller kosten så ligger jag på ett kaloriunderskott som landar på 1500 kcal, och försöker dra ned på kolhydraterna. Kan dock inte låta bli att unna mig en eller ett par gottemål vissa veckor :)

2012-05-17 @ 20:08:08
URL: http://liveitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0