Underbara träningsvärk!



Nu börjar det kännas ordentligt i kroppen efter gårdagens gym-pass. Känns förmodligen ännu mer imorn :P
Var så längesen jag styrketränade, så det känns underbart att uppleva lite träningsvärk igen,
ett tecken på att man kört på bra :)



Ska strax iväg på ett par ärenden, och sedan blir det en power-walk.
Måste gå av mig lite kalorier så jag kan käka på ordentligt ikväll när jag och sambon ska ut och finäta :)




Lite styrke fitspo till oss:











Och något sjukt viktigt nu:





Såå viktigt att tänka på!!

Ibland känns det som man bara står still. Men om man förljer sin plan så kommer man faktiskt närmare målet VARJE dag!! Kom ihåg!!! :)



WE CAN DO THIS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0