Veckans mätning & vägning



      



Visst tusan!

Jag har ju glömt rapportera från veckans mätning och vägning som jag gjorde igår!

Tyvärr var det ingen skillnad på måtten, vilket jag var lite förvånad över. Har inte ätit socker på en och en halv vecka och tränat massor.. Men men, innebär troligen resultat nästa vecka :)


Resultatet från vågen visade:




Nu har det gått nedåt några veckor på rad :)

Like!








Och nu är det helg!! :):)


Ska inte äta nåt onyttigt denna helgen heller tänkte jag!
Nöjer mig med vindruvor och gurka :)



Lite fitspo inför helgen kanske hjälper till:















Keep going!


We can do this!!!







Kommentarer
Postat av: victoria

jag har också bara ett ägg & en mosad banan i, men steker i kokosolja (vet dock inte om det har någon betydelse) & är noga med att inte vända den för tidigt, men ibland blir min också i flera delar.. men prova koksolja & att steka den länge innan du vänder den :) visst är det gott?! kram!

2012-05-25 @ 20:04:40
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se
Postat av: victoria

eller hur! :) ja men gör det, så lite så! hmm, alltså jag har köpt koksolja mest för att jag hört att det har så fina anti-inflammatoriska egenskaper & att det ska vara det bästa att steka i då det tål höga temperaturer innan det typ "oxideras" och blir till härdat fett. har helt enkelt hört & läst mycket bra om den :) och ja, precis det är "stel" olja som smälter vid ca 25 grader, i en burk - det är tyvärr ganska dyrt men det finns några billigare sorter, så kika runt på nätet/i affärer & lycka till med din bananpannkaka :) KRAM

2012-05-26 @ 13:11:49
URL: http://victoriaswellness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0