Veckans mätning

   

Imorse var det dags för veckans mätning. Är alltid lättare att kliva upp ur sängen på mätdagen, jag är så nyfiken på resultatet :)

Dock ingen förbättring på siffrorna den här veckan. Kände det på mig. Trots att jag hållt mig strikt till kalorigränsen (med undantag från fria dagen). Men tror det beror på att jag ätit lite för mycket kolhydrater, det gör att resultaten blir trögare för mig har jag märkt.

Vikt: 63,4 kg
Midja: 70 cm
Höft: 88 cm

Men det var åtminstone ingen stor försämring sedan förra veckan. Samma mått, och bara 0,3 kg upp på vågen. Kan ju lika gärna bero på "dagsformen".

Så nu är det bara till att kämpa hårt inför nästa mätdag :)










We can do it!

Se målbilden! Alltid!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0